home Twitter facebook follow

Perfect.

Fara Juliana.13 Feel free to blogwalking in my blog :) Don't copy anything that mine.Don't open page source.Haram i'm not using follow me,follow you back


Bigfoot.

URL blog correctly
Put your Link Correctly
No Advertisment
No harsh words


BELAJAR.




Asalamualikum.


Besok hari daftar sekolah.Besok lagi daftar asrama.Aduuhh tak puas aku nak dok hadap laptop ni tidur lambat.rindu aku kat kamar dimana di situ lah aku beradu.Cewwahhh.Tak lama lagi aku nak tutup blog ni.yelah nanti bersarang pulakkan tanpa penghuni.Kesian blog buah jantung rimau aku ni.

Semalam SBS GAYO DEAJUN.Aku terlepas sebab tidur alah biasa lah hujan-hujan tak ade kerje tidur jelah.Pagi tadi aku tengok balik kat internet.Apepon rase rugi lagi dalam hati tak tengok live.Sebenarnya banyak cerite nak ceritekan ni.Tapi dah lupe pulak.nie pun aku nak tulis tulislah.





Cuti ni aku beljar motor.mptor skuter je.Senang lah kan start enjin press sikit dah boleh jalan.Sekarang barulah aku pandai corner semua tulah.Sebenarnya aku dah belajar dari darjah 6 lagi.Tapi dah lama lama aku malas nak belajar pastu tiba tiba pula nak beljar balik.

Khabar angin kata Batch'99 amik lesen lambar sikit. aduh kenapa lah batch aku ni banyak yang baru.Memanglah bagus tapi ape yang bagus bagitau aku.Ada PBS adduuh rase nak campak je semua kertas pbs ni kat tong sampah senangkan.

Petang ni hujan.Mata pun rase macam tengah ampung beras pulak.Menguap berkali-kali adduuh rase macam nak tidur nie wokaylah aku nak layan dream day aku nie.


Bye.