home Twitter facebook follow

Perfect.

Fara Juliana.13 Feel free to blogwalking in my blog :) Don't copy anything that mine.Don't open page source.Haram i'm not using follow me,follow you back


Bigfoot.

URL blog correctly
Put your Link Correctly
No Advertisment
No harsh words


BESOK.


Asalamualiku.

Dengan rasminya ini adalah post yang terakhir saya *kesat air mata* LOL.Penat betul aku pergi dafter sekolah beli barang untuk balik ke rumah kedua aku.Adduuh malas sangat nak balik esok.Yelah siapa je suka balik hostel kan ? Yang suke pun taniahlah ye.Aku nak pesan dekat Batch'00' terima lah PBS yang sungguh TETTTTT.Sungguh TETTT.

Mak aku bebel jangan tidur lambat.Nanti kat asrama tak boleh tidur.Okay aku sedar aku silap tapi entahlah malam-malam je mesti tak boleh tidur.Aku sebenarnya tak tidur ni sebab nak bangun pagi untuk belajar motor sebab Best giller. Aku tau banyak bersebab-sebab tapi aku peduli ape LOL.

Besok.Besok.Besok nape kene besok. Aku nak stay rumah boleh ? bagilah aku cuti sebulan ke ? apepon kawan aku yang dok MRSM nie selalu cerite kat aku dia tak nak tahan kat sana.Selalu sangat. Tapi tak pelah kau stay sane pun senang boleh belajar dengan baik.Yelah sekolah berprestasi tinggi.Apepon ingat tau kitaorang selalu sayang kau.Remember That.

Bye.