home Twitter facebook follow

Perfect.

Fara Juliana.13 Feel free to blogwalking in my blog :) Don't copy anything that mine.Don't open page source.Haram i'm not using follow me,follow you back


Bigfoot.

URL blog correctly
Put your Link Correctly
No Advertisment
No harsh words


Random Story


Asalamualikum.Lame aku tak update right? sebenarnye banyak mase cuma tak tau nak update ape tak ade topic untuk dibicangkan.Hari nie pun nak cakap yang tak lame nak sekolah dan aku tak semangat langsung nak sekolah.Aku pun tak tau kenape malas sangat nak sekolah mungkin nanti jumpe kawan okaylah tuu.


Tidak dinafikan budak tuu comel =_= korang dah habis belum tengok episod hello baby penuh? aku baru episod satu sedih sebab sedang syok layan running man.Apepon banyak tengok hello baby Snsd bukan sebab minat. Sebab baby yang diorang jage tuu masih kecik so comel . Aku paham alasan aku tak masuk akal right? tak kesahlah aku tak tengok hello baby sebab idol tapi aku tengok baby tu comel tak? kalau tak comel aku malas nak tengok ! yelah kalau baby tuu macam alien sape je nak tengok *lempang mulut*


Aku sekarang test nak buat Oneshot atau senang cerite dalam proseslah. yelah jelas tengok orang yang buat FF dengan OS nie. Entahlah kenape pon tak tau. Memangdang kan tajuk yang aku tulis tuu random soo aku tulis je yang ade dalam kepale hotak nie. Apepon aku ade fever nie. Krokkrokkro. okay fine tak ade orang kesah pon. okaylah banyak bebel. Bye