home Twitter facebook follow

Perfect.

Fara Juliana.13 Feel free to blogwalking in my blog :) Don't copy anything that mine.Don't open page source.Haram i'm not using follow me,follow you back


Bigfoot.

URL blog correctly
Put your Link Correctly
No Advertisment
No harsh words


Status


Asalamualikum dan annyeong wah rase rajin pulak nak update mengupdate nie entah lah kenape pon tak tau mungkin blog baru yang  kelabu je LOL apepon huh ! Aku beli E-pop bulan nie.Amik kau besar giler dan aku puas hatilah sebab kelender yang sebesar itu tahun lepas kelender yang kecikkan. Time tengah hangout dengan kawan aku belilah Epop tuu dan rase menyesal beli awal sebab bawak sanesini hey buat malu je lepas balik tuu ingat kan terus balik tapi terus pergi KSl hey satu hal lagi buat malu ! muke merah padan muka bengang je! pastu terus pergi dekat kedai KPop ade makcik tu tanya ape yang besar tuu kau. aku sekali tunjuk makcik tuu terus bual dengan aku pasal Kpop bukan main syoklah aku. pastu aku beli satu je earfon CNBLUE aku tak minat cnbluu nie tapi beli jelah !


Yang dah beli Epop tu hampa dah bace ? aku masih dalam process dan aku bace pasal bigbang jelah WUUUUUUU Machoo tuuuu :P Fangirling datang dan wah die cerite pasal bigbang buat concert dengan Malaysia nak pergi sangat tapi takpelah nanti kan syoksyok kat situ pengsan pulak nanti ! wokay tengok kat Youtube sudah ! wokaylah aku ucapkan terime kasih pade yang bace habis nie ! sebab menghargai jase orang yang menulis nie. Cewwahhh .