home Twitter facebook follow

Perfect.

Fara Juliana.13 Feel free to blogwalking in my blog :) Don't copy anything that mine.Don't open page source.Haram i'm not using follow me,follow you back


Bigfoot.

URL blog correctly
Put your Link Correctly
No Advertisment
No harsh words


STORY TTTEETTT.


Asalamualikum.Aku tahu banyak segmen giveaway yang berlambak dan merata di sane. tapi sayangnye malas pulak nak masuk.Memang niat nak masuk tapi entahlah malas.Alasan aku tak munasabah right? malasmalasmalas. Tapi insyallah nak test masuk kalau malas aku nie pergi.



Aku ingin tujukan kepade bestfriend yang setia *tepuktangan*

Mak asyik kene marah je sebab tak tidur malam. Haha ampun beribu ampun bondaKu kerana anakhanda tidak tidur malam kerane dijangkiti penyakit burung hantu. Yup. Tak lame lagi dah nak sekolah lagi berape hari pon tak tau. Ye aku tau aku bayak cakap pasal sekolah. Mohon maaf dan lagi satu aku risau tak dapat asrama. Doa semoge dapat asrama tak susahkan makbapak sebab kene hantar balik.


Huh.Ingat tak pasal aku cakap pasal oneshot tuu. Tak ingat. Fine =_= aku rase aku batalkan je lah niat aku tuu. Sebab aku test dan test tapi satu ayat pun tak menjadi. Nanti buat oneshot merepek meraban. Takpelah nanti kalau ade semangat balik buat lah dan semenjak nie aku rajin bace fanfic orang lain. What the fish. Fanfic diorang semua Deabak ! wokay sampai sini je kite. Adios.