home Twitter facebook follow

Perfect.

Fara Juliana.13 Feel free to blogwalking in my blog :) Don't copy anything that mine.Don't open page source.Haram i'm not using follow me,follow you back


Bigfoot.

URL blog correctly
Put your Link Correctly
No Advertisment
No harsh words


SELAMAT HARI RAYA XD


Asalamualikum Semua :)

Hacuuummmm.. Berhabuk betul blog nie yelah lama giler tak update. Soryyylah bussy kate dengan PBS kan XP . Apepon Hari nie last puasa kan. Sedihlah jugak sebab last puasekan tak dapat nak pergi bazaar semua tuu, Amacam Baju raya mesti vogue kau semua. Haha. SELAMAT HARI RAYA.

Masih ade kesempatan nie. Aku nak minta maaf kepada semua yang kenal aku dan tak kenal jugak, Mana lah tahu kalau ade tersentap di dalam jiwa ke, terkutuk ke, terpukul ke, terkutuk ke dan ter ter ter lah. HAHA XD dan sorry jugak kalau tersilap ejaan ke, tersilap kata ke kau. Mintaa Maaf semua.

Mesej nie pulak nak sampai kan kesemua 16 kawan kesayangan buah pengarang hati. Hah nampak tak panjang tuuu XD. First nak mintaa maaf dekat Aliah, sarah kalau ade tersilap, ke ter ego ke? sorry tau, Halal kan makan minum aku, Sarah halal kan tau aku pinjam bedak kau :P, Mintaa maaf kepada budak searas Dibah, Sabrina, Nabila soory kalau tersentap ke ? tau aku tahu aku banyak buat salah, soo sorry. Dah kepada semua member ku iaitu Haziqah, Syazana, Hanani, Ainul, Alyn, Nilam,Hidayah, Aina, Yan, Nazirah, Izzah jugak :) Sorry kalau aku buat silap mintaa maaf hujung rambaut sampai hujung kaki.

Lagi satu SELAMAT HARI RAYA.